fotbollstunering..

Jag suger rent ut sagt på fotboll. Såklart så var det fotbollstunering idag så man var tvungen att vara med. Hehe men jag var bara med på en match för jag är så himla bollrädd så det är inte sant. Så har dagen varit idag. Nu sitter jag och äter marabou choklad och har nyss duschat. Sköööööööönt!

Imorgon är det en sjukt soft dag för mig. Först har vi tema lektion så man jobbar hemma sen så är det matte och då drar jag till skolan och är med på den lektionen och sen resten av dagen är det bara tema lektioner så då jobbar jag hemma.

Nu blir det att ta det lungt resten av kvällen. Imorgon är det fredag IGEN!? Fan va veckorna går snabbt, fast iof ganska nice faktiskt! :)




Haha hittade bilder från när jag sov hos Ida en gång!

Kram Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0